Actie bedrukte tape 16 dec 2014

In 4 stappen uw bedrukte tape in huis:

• Mail of bel uw wensen door (aantal rollen, afmeting, basiskleur, bedrukkingskleur(en)), materiaalvoorkeur, liefst met een digitaal voorbeeld van de gewenste bedrukking.
  • U ontvangt binnen 1 werkdag een offerte.
  • Na akkoord ontvangt u een digitale drukproef van het cliché ter goedkeuring.
  • Na goedkeuring van het cliché ontvangt u uw bedrukte tape zo snel mogelijk en franco thuis.

Waarom bedrukte tape van Contimeta?

• Krachtig communicatiemiddel; drukken van bijvoorbeeld QR-code mogelijk.
  • Professionele uitstraling, van 1 kleur tot full colour (let op: full colour kan niet vanaf 36 rollen),
  • Representatieve meerwaarde.
  • Bedrukte tape vergroot uw naamsbekendheid door herhaaleffect.
  • Diefstalbeveiliging; geopende dozen zijn direct zichtbaar.
  • Verkrijgbaar vanaf 36 rollen; ook zeer geschikt voor tijdelijke acties, denk aan aanbiedingen, beurzen, sinterklaas, kerst, valentijn ed.
  • Ideaal voor webshops, die veel versturen!

Tape voorzien van bedrijfsnaam en/of logo is één van de meest gebruikte materialen om dozen te sluiten. Bedrukte verpakkingstape kan met een tape dispenser of machinaal, met een dozensluiter worden aangebracht. Er bestaan veel soorten tape, waarvan de eigenschappen voornamelijk bepaald worden door de samenstelling van de drager en de lijmlaag.

Afhankelijk van de toepassing zal een juiste keuze voor de toe te passen bedrukte tape of onbedrukte verpakkingstape gemaakt moeten worden. Contimeta adviseert u graag!

Neen contact op voor verdere vragen of stuur een mail naar tape@contimeta.com

Gebruikt de tape-configurator