Adiform B.V. exposant op Elektrotechniek 2015 23 sep 2015

Adiform B.V. exposant op Elektrotechniek 2015
29 september t/m 2 oktober

Dit jaar staat Adiform B.V. na het succes van voorgaande jaren wederom op de ‘Elektrotechniek 2015’ in de Jaarbeurs Utrecht! De stand opbouw is dit jaar veranderd. Er is veel aandacht voor interessante toepassingen in de elektrotechnische branche als het gaat om werkplaats- en magazijninrichting van A tot Z.

Elektrotechniek 2015 toont de nieuwste elektronische innovaties in de praktijk. In een woning, in de industrie, in de utiliteitsbouw, in de infrastructuur en energie.

Introductie van de Adiform Economy
Adiform B.V. (stand 11.A046) exposeert op deze beurs de zeer hoogwaardige (totaal) oplossingen voor de inrichting van onder andere de (elektrotechnische) werkplaats, magazijn, practicumlokaal, laboratorium, cleanroom. Naast een aantal professionele Electro Static Discharge (ESD)-veilige oplossingen, wordt de Adiform Economy geïntroduceerd. Een nieuwe kwalitatieve en ergonomische werktafel.

Gratis toegang via Adiform B.V.
Aanmelden voor gratis beurstoegang via Adiform B.V. is mogelijk.
Via deze unieke registratielink meldt u zich direct aan voor gratis toegang

Openingstijden
Dinsdag 29 en woensdag 30 september van 10.00 tot 17.00 uur. Donderdag 1 oktober van 10.00 tot 21.00 uur en vrijdag 2 oktober van 10.00 tot 16.00 uur.