AXIS & Stuifmeel introduceert de nieuwe AquaTRUE van Thomson Micron. 25 jan 2011

AXIS & Stuifmeel introduceert de nieuwe AquaTRUE van Thomson Micron.
De 1e corrosie bestendige en waterdichte planetaire reductor op de markt.

De AquaTRUE® reductoren zijn ontworpen om op iedere willekeurige positie geplaatst te worden, ongeacht de omgevingsfactoren. Dit zorgt voor lagere kosten omdat extra componenten zoals afdichtingen, beschermingen of mechanische overbrengingen niet nodig zijn.
Deze waterdichte planetaire overbrenging combineert de hoge prestaties van Micron’s TRUE serie, met de eigenschappen specifiek ontworpen voor de strenge eisen zoals in de voedsel-, verpakkings- en medische industrie.
De Thomson Micron AquaTRUE® is getest op zowel IP66, IP67 als de IP69K afdichtingsklasse. Hij kan dus afgespoten worden met water, omgaan met bijtende chemische stoffen en schoongemaakt worden middels hoge druk.
De behuizing in RVS 304 kwaliteit zorgt voor bescherming tegen roest en corrosie. Hij is daarbij voorzien van een gladde ronde behuizing, die is ontworpen zonder enige externe naden of hoeken waar bacteriën zich kunnen verzamelen. Dit alles maakt de AquaTRUE® zeer eenvoudig om te reinigen, breed toepasbaar en beschikt dus over dé perfecte pasvorm!

De eigenschappen op een rij:

• Bouwgrootte: 60, 80, 120 en 160mm
• Nauwkeurigheid: 13 boogminuten
• Koppels: 11 t/m 371 Nm
• Reductieverhoudingen: i=3 tot i=10
• Ronde behuizing zonder externe naden
• Geen mogelijkheid voor bacteriën om zich te verzamelen
• 304 RVS
• IP66/IP67 en IP69K afdichting op zowel de in- als uitgaande as
• Corrosiebestendigheid
• Geschikt voor hoge druk reiniging

AXIS & Stuifmeel BV