AXIS & Stuifmeel BV introduceert uitbreidbare Multimeters en Power analysers met grafisch LCD scherm 24 feb 2010

"Energie onder controle met een maximale nauwkeurigheid"

Lovato, een belangrijke Italiaanse leverancier van electromechanische componenten, heeft een nieuwe lijn digitale multimeters met grafisch LCD-scherm.

Deze meters zijn modulair uitbreidbaar en te verkrijgen in DIN-rail of paneelinbouw uitvoering.
Dit scala van DMG multimeters omvat de belangrijkste versie, die voorzien is van uitgebreide en geavanceerde mogelijkheden met een functionaliteit die hen onderscheidt van andere producten op de markt van vandaag. De DMG serie houdt distributiesystemen onder controle, toezicht op de kwaliteit en de beschikbaarheid van elektriciteit in laag-, midden-en hoogspanningsinstallaties. Ook wordt de DMG serie gebruikt in civiele en industriele installaties om het energie verbruik te controleren en toezicht te houden op de status van de installaties en de eisen van energie-autoriteiten.

De nauwkeurigheid van de metingen is een van de beste op de markt. De opgegeven waarden voor spanningen en stroom zijn 0,2% of 0,5%, afhankelijk van het model, de klasse 1 of klasse 0,5s (MID klasse B) voor actieve en klasse 2 voor reactieve energie. De nauwkeurigheid van de metingen is gebaseerd op feitelijke waarden en niet op eindschaalwaarden.

Enkele specificaties:
Eenvoudig en intuitief navigatiemenu
Grafisch display met tekst in 5 talen
Uitbreidbaar
Ethernet, USB, RS232, RS485 en veldbusaansluiting (Modbus, Profibus, enz)
Hoge meetnauwkeurigheid
Breed bereik voor voeding, metingen en temperatuur
Geschikt voor LV, MV,en HV elektrische systemen en installaties

Wilt u meer weten over deze producten van Lovato neem dan contact met ons op 0182-647070 of via de info@axis-stuifmeel.nl