Banken in Europa kiezen voor mobiele schuifwanden van DORMA 01 sep 2013

Banken in Europa kiezen voor mobiele schuifwanden van DORMA
Mobiele glazen schuifwand van DORMA

Wilt u ruimtes op een elegante manier van elkaar scheiden en toch een onbelemmerde doorkijk behouden, dan bieden glazen wanden de oplossing.  Mobiele glazen schuifwanden HSW van DORMA worden steeds vaker toegepast bij banken omdat ze veiligheid  koppelen aan transparantie.  Dankzij de mobiele wandsystemen kunt u de buitengevel of ruimtes binnen in het gebouw flexibel samenvoegen of scheiden, manueel of volautomatisch.  Daarnaast bevorderen de mobiele wanden in glas ook de veiligheid, de geluidsisolatie en de energiebesparing van het gebouw.

Glazen wanden die in gevels van winkels worden gebruikt, kunnen eenvoudigweg opzij worden geschoven, waardoor de fysieke drempel tussen klanten en de koopwaar en service wordt weggenomen.  Geheel of gedeeltelijk open bij mooi weer, gesloten bij koud of regenachtig weer.  Ieder glaspaneel kan naar wens als draaideur of dubbelwerkende deur worden gebruikt.  Zo koos één van de grootste banken in België voor de glazen mobiele schuifwanden met kaderprofielen type HSW-R.  Deze bieden een flexibele en veilige oplossing om de geldautomaten na de openingsuren van het kantoor af te scheiden.

Gesloten vormt de mobiele schuifwand van DORMA een volwaardige en veilige bescherming, zeer geschikt voor gebruik in openbare gebouwen, hotels, vergaderruimten, ziekenhuizen, bankkantoren en winkelcentra.  Ook bestaande winkelpanden kunnen met een bescheiden investering en beperkte renovatie worden aangepast aan hedendaagse eisen van de gebruikers of huurders.

De wanden zijn verkrijgbaar in verschillende uitvoeringen, met doorlopend transparant glasoppervlak, vleugels met kaderprofielen, wanden met MANET punthouders, enkel of dubbel glas, rechte of gebogen wanden, met of zonder hoeken.  De wanden worden aan het plafond opgehangen, waardoor geen vloergeleider noodzakelijk is.

Wenst u meer informatie te verkrijgen over onze glasproducten?  Bel ons op telefoonnummer 0488 41 81 00 of schrijf ons via info@dorma.nl.