Bardahl Full Metal: de meest geavanceerde olietoevoeging 06 mei 2015

Bardahl Full Metal: de meest geavanceerde olietoevoeging
Bardahl Full Metal

Dordrecht 6 mei 2015, Bardahl introduceert de meest geavanceerde olietoevoeging, ontwikkeld om te beantwoorden aan de hoge mechanische eisen die de nieuwe generatie  motoren stellen.

Veel slijtage op mechanische motoronderdelen ontstaat als gevolg van de toegenomen wrijving, verbeterde prestaties van motoren, hogere koppels en verhoogde bedrijfstemperaturen. Dit, samen met langere verversingstermijnen, almaar dunnere motorolie en verminderde hoeveelheid olie in het carter, creëert een behoefte aan preventieve (nieuwe auto's) en curatieve antislijtage bescherming. Bescherming van krukas, lagers, nokkenassen en distributieketting.

Bardahl FULL METAL bevat Polar Attraction met Fullerene; een driedubbele bescherming tegen slijtage, wrijving en neerslagen. Deze olietoevoeging dicht de micro oneffenheden, veroorzaakt door slijtage, en herstelt de passing van zuigers in de cilinders. De beschermende Bardahl C60 FULLERENE POLAR + film zorgt voor onmiddellijke smering en beschermt daarmee de motor bij een koude start. Dit concentraat bevat koolstofmoleculen met een 10x grotere dichtheid en die 6x lichter is dan staal. Zij fungeren als microbolletjes tussen mechanische onderdelen om wrijving en slijtage van de motor te verminderen. Deze exclusieve formule bevat geen vaste deeltjes, zal de motor (EGR, roetfilter, kleppen etc.) niet verstoppen en kunnen niet uitgefilterd worden door het oliefilter. Bardahl FULL METAL kan gebruikt worden bij de eerste olieverversing. Dankzij de 7 anti slijtage acties, zorgt deze olietoevoeging voor een langere levensduur van uw motor en maximaliseert u de prestaties. Geschikt voor elke type diesel- en benzinemotor, oldtimer/ youngtimer of moderne auto. Geschikt voor motoren met een katalysator en roetfilter.

Bekijk hier de werking van Fullerene; http://www.bardahl.nl/bardahl/over-ons/fullerene/

Ref 2007

OCD Nederland BV