Bardahl FOOD GRADE REINIGER A1 06 okt 2015

Bardahl FOOD GRADE REINIGER A1
Bardahl Food Grade Reiniger A1 5ltr

Uitbreiding Food Grade assortiment

Bardahl is telkens bezig het assortiment voor de voedingsmiddelenindustrie verder te verbeteren of uit te breiden. Nu heeft Bardahl een Food Cleaner Conc. A1 toegevoegd aan de lijn food smeermiddelen, voorzien van InS goedkeuring. Goedkeuringsnr 1797166.

Bardahl Food Cleaner Conc. A1 is een krachtige speciale food reiniger voor het schoonmaken van alle soorten vloeren, machines, productiesystemen, koelhuizen, aandrijfsystemen. Dit product verwijdert aanslag  de statische laag af. Het verwijdert vuil en lost de zo moeilijk te verwijderen vuilsluier op.

Bardahl Food Cleaner Conc. A1 is biologisch afbreekbaar, bevat geen oplosmiddelen en is geschikt voor de food en genotsmiddelenindustrie. De corrosiewerende bestanddelen in het product zorgen voor een afdoende bescherming van de ongelakte onderdelen. Het product tast geen lak, glas of staal aan.

Overal waar veilig, hygiënisch gewerkt moet worden kan deze food reiniger ingezet worden, zoals; productieruimten, slachterijen, keukens, bakkerijen, groentewinkels etc.

Leverbaar in een 5 of 25 liter verpakking

Ref 31400

Uitgebreide productinformatie: http://www.bardahl.nl/product/food-grade-reiniger-conc-a1/

OCD Nederland BV/importeur Bardahl