Bardahl Super Spray; universele kruipolie 23 apr 2014

Bardahl Super Spray; universele kruipolie
Bardahl Super Spray is al vele jaren een niet te evenaren universeel smeermiddel

Super Spray kan gebruikt wordt als:
• kruipolie,
• smeermiddel,
• vochtverdrijver,
• anti corrosie spray,
• onderdelenreiniger.

Bekijk de demo:  https://www.youtube.com/watch?v=Lm1U1Aw9Sjo

De toepassingen zijn oneindig. Zowel op het werk, in de werkplaats, voor de auto en thuis: Super Spray smeert sloten en kettingen, maakt vastzittende bouten los, het neemt gepiep/gekraak weg en verdringt vocht uit bedrading en schakelaars.

Hoe werkt dit nu?

Door z’n unieke samenstelling hecht Super Spray onder het water/vocht, zodat de smeerfilm z’n werk kan doen en zal blijven beschermen. Door de unieke samenstelling hebben (sterke) condensvorming, bevriezing geen kans.

Nu zijn er vele universele smeermiddelen te koop. Waarom is Bardahl Super Spray superieur en zal het langer werken dan alle andere universele smeermiddelen?

Allereerst bevat het een mengsel van hoogwaardige oliën en Bardahl’s unieke “polaire aantrekkingskracht” formule die zorgt voor een langdurige smering en bescherming. De unieke hoge druk toevoegingen en de polair organische verbindingen hechten zich aan het metaal. Zo ontstaat een oliefilm op het metaal dat zorgt voor minder wrijving- en slijtage.

Daarnaast bevat Bardahl Super Spray bevat speciale organische bestanddelen zodat ook de nauwste openingen bereikt worden. Naast deze kruipende werking bevat het product ook bestanddelen die bestaan uit oplosmiddelen, die oude neerslagen van gom, vernis en opgehoopte en verdroogde smeermiddelen oplossen en wegspoelen.

Tot slot zorgen antiroest en corrosie bestanddelen ervoor dat verdere roest- en corrosievorming wordt voorkomen en vermindert het de mogelijkheden van olieoxidatie, die veroorzaakt wordt door hoge temperaturen of vocht.

Al deze bestanddelen maken Bardahl Super Spray uniek in zijn soort.

Ref 68204 inhoud 400ml.

Meer info?