Intensieve samenwerking tussen TESAR en Belpa. 24 mei 2017

Intensieve samenwerking tussen TESAR en Belpa.
Gietharstranformator

In de afgelopen periode zijn er uitgebreid contacten gelegd tussen Tesar en Belpa. Dan is het zeer prettig om te horen als een leverancier zich uitspreekt om samen met jouw bedrijf tot een intensieve samenwerking voor de Nederlandse markt te komen. Die uitspraak van het Italiaanse Tesar, uit de mooie omgeving van Arezzo, klinkt ons nog steeds als muziek in de oren. Tesar is een gerenommeerde producent van Giethars ( Cast - Resin ) - en Olietransformatoren, waarbij de nadruk op de Gietharstransformatoren ligt. Ook in Nederland is Tesar voor de Traktiemarkt (tram en metro) al jaren een goede bekende, dit gezien alle leveranties die al zijn uitgevoerd. Om u een beter idee te geven waar en wat Tesar wereldwijd zoal heeft geleverd in de afgelopen jaren, verwijzen wij u graag naar de referentielijst op onze website.

De producten van Tesar vormen een welkome uitbreiding van onze mogelijkheden en passen prima binnen de strategie van Belpa om naast componenten ook totaaloplossingen in de grotere vermogensreeksen en het middenspanningsgebied te leveren. Tesar produceert Gietharstransformatoren in de vermogensrange van 100kVA tot en met 20MVA met spanningen tot 36kV en Olietransformatoren van 100kVA tot 5MVA met spanningen tot 36kV. Bijzonderheid is dat de gietharstransformatoren ook leverbaar zijn in een Ecodesign uitvoering. Hiermee worden zowel aanzienlijke kostenbesparingen bereikt, met daarbij korte terugverdientijden van het extra stukje financiële investering dat nodig is voor een Ecodesign-uitvoering, alsook een zeer welkome bijdrage aan de vermindering van de vervuiling van onze aarde. Hiermee zijn wij in staat om onze (potentiële) klanten bij aanvragen t.b.v. Industriële projecten, Maritieme projecten, Utiliteit, etc. nog beter van dienst te zijn..

Indien u nadere informatie wenst te ontvangen, stuurt u dan even een mailtje naar info@belpa.nl of neem telefonisch contact op met 1 van onze buitendienstmedewerkers.

Edwin Bultman – Medische centra’s, etc.              Tel. 06 – 21819921
Cees Spee – Industrie, Maritiem, Rail, Solar, etc.  Tel. 06 – 50120153

Uw aanvragen op info@belpa.nl zien wij graag tegemoet.