De PSS3000 generatie 1 en 2 loopt uit per 28 februari 2011 31 jan 2011

De PSS3000 generatie 1 en 2 loopt uit per 28 februari 2011
PSS3000

De Pilz PSS3000 generatie 1 en 2 loopt uit per 28 februari 2011. Het betreft hier de modules PSSmodular en PSScompact serie zoals: compact systemen PSS 3047, PSS 3075, PSS 3006-3 met of zonder interfaces CPU’s van de modulaire PSS 3000/3100: PSS CPU3, PSS1 CPU3.

De PSS producten van de 3e generatie zijn state-of-the-art. Pilz biedt een functioneel compatible vervanging. Op basis van het type en artikelnummer kan Pilz een passend alternatief bieden.

Bijvoorbeeld:
De PSS SB 3006-3 ETH2 DP-S is de opvolger van PSS SB 3006-3 ETH DP-s. Deze valt echter ook functioneel te vervangen voor PSS SB2 3006-3 ETH2 DP-S. Op deze manier kan men dus de PSS functioneel vervangen voor twee alternatieven.

We willen wel verduidelijk dat Pilz geen enkele intentie heeft om de PSS3000 uit te faseren! Namelijk ….

Veilige automatisering van Pilz- net zo flexibel als installaties
Uiteenlopende installatieprojecten vragen om uiteenlopende besturingsoplossingen. De programmeerbare besturingssystemen PSS zorgen in complexe machines en ruimtelijk verspreide installaties voor de bewaking van veiligheidsgerelateerde functies en/of de complete machinebesturing centraal of decentraal via het veilige open bussysteem SafetyBUS-P.

De programmeerbare besturingssystemen PSS van Pilz worden over de hele wereld in de meest uiteenlopende toepassingen gebruikt voor besturing en bewaking. Dankzij een zeer brede scala aan besturingen en bewaking zijn flexibele combinaties en daardoor talrijke toepassingen mogelijk.

Innovatie is het devies. Pilz werkt in nauw contact met haar klanten continu aan de ontwikkeling van programmeerbare besturingsystemen PSS. Nieuwe technologieën, zoals realtime Ethernetsystemen SafetyNETp of het radiosysteem voor industrieel gebruik InduraNETp, zorgen voor nieuwe perspectieven in de besturingstechniek.