Gratis kaarten voor de Logistica worden u aangeboden door Konijnenburg BV 29 okt 2012

Gratis kaarten voor de Logistica worden u aangeboden door Konijnenburg BV
Schrijf u in via bijgesloten link voor gratis kaarten voor de Logistica van 15 t/m 18 november

Van 13 tot en met 16 november 2012 vindt Logistica plaats, de belangrijkste vakbeurs op het gebied van logistiek en goederenstroombeheersing binnen de Benelux. Naast een groot en volledig exposantenaanbod, heeft Logistica ook een uitgebreid inhoudelijk programma, met lezingen, seminars, workshops en informatieve tours.

LINK NAAR GRATIS KAARTEN VOOR DE LOGISTICA

Konijnenburg wielen BV verwelkomt u graag in hal 09 op stand D040 om uw transportvraagstukken door te nemen.

Kostenbesparing, efficiency en ergonomie

Logistica 2012 is niet alleen een bruisende vakbeurs, er worden ook ontzettend veel noviteiten getoond door de exposanten. Bezoekers kunnen hun hart ophalen bij het zien van allerlei oplossingen gericht op kostenbesparing, efficiënt omgaan met ruimtebeslag en het verbeteren van de ergonomie op de werkplek. Bent u als professional werkzaam in de logistieke sector? Dan mag u een bezoek aan Logistica 2012 niet missen!

Konijnenburg Wielen bespreekt graag met u welke uitdagingen u heeft en hoe onze organisatie u optimaal kan ondersteunen bij het bereiken van uw innovaties en het creeren van een competative positie in uw markt.

Tot op de beurs