Jeveka gaat verhuizen 05 aug 2014

Jeveka gaat verhuizen
Jeveka verhuist naar Almere-Poort

Jeveka verhuist in week 33 (11 augustus t/m  15 augustus) van Amsterdam Z.O. naar Almere-Poort. Goederenontvangst en expeditie worden het eerst verhuisd en zijn vanaf maandag 11 augustus operationeel.

De medewerkers van Kantoor zullen een week later hun nieuwe werkplek betreden, op maandag 18 augustus. Tijdens de verhuizing zijn we gewoon bereikbaar en worden uw orders normaal verwerkt en uitgeleverd.

Waarom verhuizen?
Jeveka, ooit begonnen aan de Prinsengracht in Amsterdam, wil klaar zijn voor de toekomst. De opslagcapaciteit in het huidige magazijn en het aantal werkplekken voldeed niet meer aan onze wensen. Ook voor de afdeling Eigen Productie is meer ruimte nodig door de toenemende vraag naar maatwerk en specialties.

Het nieuwe bedrijfsterrein is 10.000m² groot. Het bedrijfspand heeft een grootte van 7.000m², waarvan het magazijn 4.900m² beslaat. Ook komt er een speciale ruimte waarin alle testfaciliteiten gecentreerd worden geplaatst, zoals de wrijvingstestmachine.

Duurzaamheid en efficiency
In het nieuwe bedrijfspand is veel tijd en aandacht besteedt aan duurzaamheid. Er is gekozen voor zonnepanelen, warmte/koudeopslag, de nieuwste generatie verlichting (naast optimaal gebruik van daglicht), driedubbele ramen, vloerverwarming, enz.

Ons nieuwe adres

Jeveka B.V.