Nieuw: Norton H835 Blue Fire schuurschijven 05 sep 2008

Nieuw: Norton H835 Blue Fire schuurschijven

De nieuwe Norton H835 schuurschijf combineert een zware papieren E drager met de verbeterde Norton schuurkorrel. De schuurschijf is bedoeld voor het zware werk zoals het verwijderen van (oude) laklagen en roest, schuren van plamuur, blank metaal, grof hout, enz.

Door de agressieve, zelfslijpende schuurkorrel en de sterke binding van de korrel op de drager samen met de speciale anti-vollooplaag zorgt de schijf voor een zeer hoge standtijd. Optimale prestatie met een hoge productiviteit, zelfs onder de meest zware omstandigheden.

De H835 schuurschijven worden geleverd in de korrelgrofte P40 t/m P120 en zijn uitermate geschikt bij gebruik op een roterende of planetaire schuurmachine. Ze hebben een extreem hoge levensduur, zijn bestand tegen inscheuren en voorkomen het samenklonteren van stof. Kortom een ideale schijf voor intensief gebruik in bijvoorbeeld de automobielbranche, carrosserie, metaalverwerkende industrie en jacht- en bootbouw.

Voor meer informatie: Wiltec BV Uden, tel.: 0413–24.44.44. Fax: 0413–24.44.99.www.wiltec.nl