Nieuwe Contour Rollermouse Free3 11 okt 2016

Nieuwe Contour Rollermouse Free3
Rollermouse Free3

Ergonomisch distributeur Backshop BV introduceert de snelste Rollermuis tot dusver. De RollerMouse Free3 combineert een hoge mate van precisie en comfort met een uiterst plat design. Dit is hét hulpmiddel voor iemand met nek, schouderklachten en werkend op verschillende werkplekken. De Free3 heeft een plat design en is daarmee zeer geschikt voor een plat en compact toetsenbord. Dankzij de hoge cursorsnelheid kun is de cursor gemakkelijk en effectief over een groot beeldscherm (of meerdere schermen) heen en weer bewegen. De lange rollerbar maakt het eenvoudig om van werkhouding te veranderen en nek en schouderspieren te ontlasten. De nieuwe Rollermouse Free3 beschikt over 9 knoppen (7 voorgeprogrammeerde knopfuncties), is slechts 2,3 cm hoog, heeft een volledig open en stabiele rollerbar met een werkbreedte van 35,5 cm voor meer bewegingsruimte. Hij levert superieure precisie - tot 2800 dpi is snel en eenvoudig in te stellen cursorsnelheden (10)  is voorzien van een geïntegreerde polssteun van kunstleer. Plug and play USB-installatie - geen stuurprogramma vereist met 2 jaar garantie. Voor meer informatie en verkoop: Backshop BV – info@backshop.nl – 010-4702611