Naamswijziging 05 nov 2015

Naamswijziging

Haarlem, 19 oktober 2015

Norm-Systems BV wordt Norm-Systems Expo

Norm-Systems heeft zijn assortiment en service uitgebreid. Daarmee is de huidige naam te algemeen geworden, met name voor onze nieuwe relaties. Daarom hebben wij besloten om de werknaam te veranderen in Norm-Systems Expo.

De naam Norm-Systems dateert uit 1991, 24 jaar geleden alweer. Norm-Systems staat in de B&T-branche goed bekend bij klanten en leveranciers. Om die reden verander je je naam niet zo snel. Maar nu de vlag de lading niet meer dekt, werd het tijd voor een nieuwe naam: Norm-Systems Expo.

Nieuwe website

Een nieuwe naam vraagt ook om een nieuwe website. Wij ervaren dat steeds meer mensen gebruikmaken van internet via hun smartphone of tablet, en wij vinden het belangrijk om goed en snel vindbaar en bereikbaar te blijven. Daarom voldoet onze nieuwe website aan de voorwaarden van Google: hij is up-to-date en mobile responsive (schaalbaar).

Goede kwaliteit

Wij hopen dat de nieuwe naam snel zal worden omarmd. Onder de nieuwe naam Norm-Systems Expo blijven wij goede kwaliteit en service leveren, zoals onze relaties dat van ons gewend zijn.