Pilz organiseert evenement ter ere van haar succesvolle veiligheidsrelais (PNOZ Multi) 06 dec 2012

Het origineel 10 jaar!

Vianen, 6 december 2012 - Pilz’ succesvolle veiligheidsrelais, de PNOZ Multi, heeft zichzelf bewezen en bestaat 10 jaar. Om stil te staan bij deze mijlpaal organiseert Pilz op 7 februari 2013 voor de eerste keer het PNOZevent in Green Village Nieuwegein.

Tijdens dit evenement, waar klanten zich nu voor kunnen aanmelden, worden interessante lezingen gegeven over de bestaande en nieuwe veiligheidsrelais. Daarnaast kan men workshops bijwonen waarin toepassingsvoorbeelden en –tips uit de industrie aan bod komen en wordt men op de hoogte gesteld van nieuwe features en ontwikkelingen van de relais uit de PNOZ-serie. Naast deze praktijkgerichte workshops, wordt er ook een lezing gegeven over de Machinerichtlijn.
Op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen en innovaties? www.bestellen.pilz.nl/PNOZevent.

De PNOZ Multi is een multifunctioneel veiligheidsrelais. Het is vrij configureerbaar en toegesneden op uiteenlopende sectoren van de installatie- en machinebouw. Met het besturingssysteem kunnen veiligheidsfuncties als noodstop, hekken, lichtschermen, tweehandenbediening en nog veel meer functies worden bewaakt.