Pilz Veilige heksystemen in roestvrijstalen uitvoering 12 apr 2010

Pilz  Veilige heksystemen in roestvrijstalen uitvoering
PSENslock

Nieuw! Pilz – Veilige heksystemen in roestvrijstalen uitvoering

Pilz heeft nu veiligheidshekken (PSENslock) in roestvrijstalen uitvoering in haar sensoren assortiment. Deze bieden veilige hekbewaking met een contactloos werkende vasthoudmagneet van 1000 N in één systeem. Met deze combinatie van veilige positiebewaking en procesvergrendeling is PSENslock bijzonder geschikt in de voedingsindustrie voor toepassingen in de hoogste veiligheidscategorieën.

Dit roestvrijstalen heksysteem is een veilig alternatief voor de mechanische technologie die tot nu toe gebruikelijk was. Maximale bescherming tegen manipulatie en geringe slijtage. PSENslock kan dankzij flexibele aansluitingen snel en gemakkelijk worden geïnstalleerd en in gebruik worden genomen. Geoptimaliseerd voor de aanbouw aan de veelgebruikte 45 mm profielconstructies. Dit veilige heksysteem PSENSlock is met name geschikt voor toepassingen van beweegbare afschermingen.

Snel in bedrijf te stellen door vier inbouwrichtingen, tolerant bij tegenover verschuivingen van het hek en een flexibele aansluiting met stekkers en een eenvoudige diagnose door middel van tweezijdig led-display.