PRUFTECHNIK N.V. organiseert opleiding laseroptisch uitlijnen 30 okt 2017

PRUFTECHNIK N.V. organiseert opleiding laseroptisch uitlijnen
Laseroptisch uitlijnsysteem - ROTALIGN touch

Op 21 november organiseert PRUFTECHNIK N.V. de opleiding ’Uitlijnen - niveau 1 asuitlijnen’. Tijdens deze cursus wordt op een eenvoudige en effectieve manier uitgelegd hoe assen uit te lijnen met behulp van een laseroptisch uitlijnsysteem. Ook worden de meest voorkomende problemen besproken die tijdens het uitlijnen in de praktijk opduiken.

De opleiding uitlijnen is voor service engineers die de basisprincipes van het asuitlijnen en praktische uitleg willen van de meest voorkomende problemen tijdens het uitlijnen van industriële machines.

Op 22 en 23 november geeft PRUFTECHNIK N.V. de opleiding ’Laseroptisch uitlijnen voor gevorderden’. Gedurende deze cursus wordt dieper ingegaan op geavanceerde laseroptische uitlijntechnieken zoals het werken met targets en thermische groei, verticale opstellingen, machinetreinen, machines met niet roteerbare assen, tolerantietabellen, cardankoppelingen en nog veel meer.

De opleiding is geschikt voor service engineers die de basisprincipes van het asuitlijnen reeds onder de knie hebben en praktische uitleg willen met betrekking tot de meest voorkomende problemen en moeilijkheden tijdens het uitlijnen van industriële machines.

De cursussen sluiten perfect op elkaar aan maar kunnen ook los van elkaar gevolgd worden. Klik voor meer informatie over de opleidingen hier.