Vernieuwde schakelaar voor bedrijfsmoduskeuze en het beheer van toegangsrechten 06 jan 2015

Vernieuwde schakelaar voor bedrijfsmoduskeuze en het beheer van toegangsrechten
Bedrijfskeuzeschakelaar PITmode

De bedrijfsmoduskeuzeschakelaar van Pilz de  PITmode biedt twee functies in een compact apparaat: de keuze van de bedrijfsmodus en de regeling van de toegangsrechten voor de machine. Optioneel is de bedrijfsmoduskeuzeschakelaar ook verkrijgbaar met pictogrammen voor gereedschapsmachines - optimaal voor internationaal gebruik.

De bedrijfsmoduskeuzeschakelaar kan men inzetten in machines en installaties die gebruik maken van verschillende besturingsprocessen en bedrijfsmodi.

De veilige totaaloplossing met besturingsoplossingen van Pilz

Met de combinatie van de bedrijfsmoduskeuzeschakelaar PITmode en besturingsoplossingen van Pilz, zoals het configureerbare besturingssysteem PNOZmulti, beschikt men over een economische oplossing.

Voordelen

·         Veilig omschakelen van de bedrijfsmodus dankzij zelfcontrole

·         Toetsen naar keuze met/zonder pictogrammen voor gereedschapsmachines

·         Snelle registratie en manipulatiebestendig aflezen van de gekozen bedrijfsmodus en het toegangsniveau middels LED-indicaties