'Achter de schermen bij Famepla' - artikel Fietsmarkt januari 2015 28 jan 2015

'Achter de schermen bij Famepla' - artikel Fietsmarkt januari 2015
Artikel Famepla Nederland in Fietsmarkt

'Achter de schermen bij Famepla' - artikel Fietsmarkt januari 2015

Eind 2014 bracht Fred van Runt, directeur van Famepla Nederland weer eens een bezoek aan de Famepla fabriek in Italië. Dit keer ging de redactie van Fietsmarkt met hem mee om een kijkje 'achter de schermen' te nemen bij de fabriek, die zich richt op de productie van metalen werkplaatskasten, werkbanken en andere oplossingen. Een uitgebreid artikel verscheen in de januari uitgave van Fietsmarkt.

In het artikel wordt een indruk gegeven van de Famepla fabriek in Italië, die met een high-tech interne productie structuur in staat is om snel en flexibel te reageren op de verzoeken en wensen van de klanten, in verschillende branches wereldwijd. Martina Milani (samen met haar broer bedrijfseigenaar) vertelt over het productieproces: de 5000 unieke producten, de machines, kwaliteit, service en snelle levering waar Famepla voor staat. "Famepla biedt de hoogste kwaliteit door gebruik te maken van de meest recente technologieën, daarnaast respecteren we het milieu en houden we ons waar mogelijk aan milieuvriendelijke procedures", aldus Milani. Famepla is met een snelle kwaliteit en service in staat om verschillende branches te voorzien van de producten.

Lees het gehele artikel hier: http://www.adiform.nl/Portals/2/Downloads/Fietsmarkt%20artikel%20Famepla%20Italie.pdf

Famepla Nederland
Famepla Nederland biedt de klant in Nederland, België en Duitsland een compleet en hoogwaardig programma voor de inrichting van de werkplaats en het magazijn. Er zijn voldoende keuzemogelijkheden om exact in te spelen op elke wens en budget.