Introductie Lilaas LF90X & LF120X controllers 29 okt 2019

Introductie Lilaas LF90X & LF120X controllers
nieuwe Lilaas LF90X & LF120X

De LF90X en LF120X kwaliteitshendels van Lilaas hebben een facelift gekregen. Naast een nieuw strak design zijn de Lilaas controlehendels uitgevoerd met een breed assortiment aan interfaces: potentiometers, 5V en 4-20mA Hall-sensoren en, indien gewenst, met CANopen output. Zowel de nieuwe Lilaas LF90X als de LF120X zijn beschikbaar met een enkele of dubbele hendel en met LED verlichte schaling. Ze worden met name voor thruster- en propulsiebesturing ingezet. Made in Norway, maar aan aantrekkelijke prijzen!

Belangrijkste specificaties Lilaas LF90X & LF120X controlehendels:

• Hoge kwaliteit enkele of dubbele hendels
  • Type-approved volgens IEC60945
  • Met of zonder paneelplaat
  • IP66 beschermingsgraad
  • Gemotoriseerde uitvoering
  • Voor thruster- & propulsiebesturing
  • Ingebouwde schakelaars
  • Klikposities
  • Gearreteerde aft-beweging

Andere opties kunnen op verzoek gerealiseerd worden. Lees meer over overige specificaties en mogelijkheden op gebied van interfaces op: https://www.elmatechnology.com/nl/nieuwe-lilaas-lf90x-lf120x-controlehendels/

Elma Components is de officiële Benelux-partner van Lilaas. Onze sales-engineers staan klaar om klanten en geïnteresseerden verdere toelichting te geven over de kwaliteiten en toepassingsmogelijkheden van de nieuwe LF90X en LF120X controlehendels. (T: +31 (0)346 – 35 60 50)