Penclic nieuwe computermuis 17 okt 2011

Penclic nieuwe computermuis
Precisie en ergonomie gaan nu hand in hand

Sneller, beter en gezonder! Het is tijd voor een revolutie in de technologie van computermuizen. Penclic presenteert vol trots haar nieuwe product, de Penclic Muis™. Het spectaculaire nieuwe ontwerp introduceert een dynamische greep en dwingt niet langer een statische handhouding af.

Jarenlang was er maar weinig keus bij het aanschaffen van een nieuwe computermuis. Muizen zien er al sinds het begin van de jaren 1980 hetzelfde uit, met alleen enkele functionele verbeteringen zoals optische sensoren, scrollwielen en extra knoppen. Maar nu presenteert Backshop een nieuw, opwindend en ergonomisch alternatief voor de traditionele computermuis. De Penclic muis.

Direct
Met behulp van geavanceerde technologie en met dank aan de gevoeligheid van onze vingers heeft Penclic een unieke nieuwe muis ontwikkeld.
De Penclic Muis is ontworpen om maximaal te profiteren van de superieure controle die we in onze vingertoppen hebben. Deze muis beweegt met u mee: het lijkt alsof de muis zelf aanvoelt waarheen u de muiscursor wilt verplaatsen. De pengreep zorgt voor een ontspannen en comfortabele werkhouding die vermoeidheid tegengaat.

Moeiteloos
De Penclic Muis  is een intelligente, ergonomische computermuis die pijnlijke gewrichten en spieren voorkomt. Terwijl de onderarm op het bureaublad blijft rusten, kunt u de muiscursor snel en effectief over het hele computerscherm verplaatsen met alleen de beweging van uw vingers en uw pols. Hierdoor vermijdt u ongemak en blessures. De Penclic Muis bevordert een ontspannen en gezonde werkhouding, zoals door ergonomen wordt aanbevolen.

Precies
De Penclic Muis koppelt gebruiksgemak aan precisie voor een verbazingwekkende gebruikservaring. U kunt even nauwkeurig werken als met een pen en uw productiviteit neemt spectaculair toe met deze intelligente muis.
Precisiewerk was nog nooit zo aangenaam. Het is de perfecte keuze voor iedereen die lang aan de PC of laptop werkt .

Perfect
De Penclic Muis is een nieuwe computermuis naar Scandinavisch ontwerp, die geavanceerde technologie combineert met hoge kwaliteit. Penclic is trots op zijn voortrekkersrol in de revolutie op het gebied van muistechnologie.

De Penclic muis is beschikbaar in een draad- en draadloze versie vanaf € 59,99 ex btw via Backshop Healthy Computing BV / www.backshop.nl, contactpersoon Alex D. Rodi 010-4702611

Backshop Healthy Computing BV is sedert 1995 adviserend importeur en leverancier van ergonomische hardware producten. De kennis die wij hebben op het gebied van computergerelateerde klachten zoals RSI/KANS is opgebouwd door onze samenwerking met Ergonomen, Arbo professionals, Paramedici, bewegingstechnologen, gedragswetenschappers en producenten van hardware en ergonomische hulpmiddelen. Backshop heeft de Benelux als primair werkgebied, maar is ook over de landsgrenzen actief in Scandinavië, Engeland, Duitsland, Oostenrijk, Griekenland en de Verenigde Staten.