Exclusieve merken als Ernsthard EU-kwaliteit producten, RedBull lasapparaten, AWS hijshaken assortiment, Ernsthard EN50504 meetapparatuur, Esab lasmachines & lastoevoegmaterialen, Rotabroach kernboor machines en kernbooraccessoires, 12 dec 2018

prettig Kerstfeest en een voorspoedig gelukkig en vooral boeiend 2019

Dankzij ontstellend trouwe en loyale klanten heeft Vanotools.nl en haar zustermaatschappijen Esab.Lasmachinedirect.nl en Esab.Laselektroden.nl een fantastisch 2018 mogen maken. Onze klanten hebben voor Vanotools een enorme omzetstijging bewerkstelligd en daar zijn wij uiteraard erg blij mee.

Onze exclusieve merken als Ernsthard EU-kwaliteit producten, RedBull lasapparaten, AWS hijshaken assortiment, Ernsthard EN50504 meetapparatuur, Esab lasmachines & lastoevoegmaterialen, Rotabroach kernboor machines en kernbooraccessoires, Technicalarc En60974 calibrators, caliboxen en A3-S protocol meetinstrumenten  die door ons vertegenwoordigd worden hebben gelijkelijk bijgedragen aan dit succesvolle jaar. Wij willen dan ook hierbij onze geweldige klanten heel hartelijk bedanken voor dit overweldigende succes.

Binnen de exclusieve merken zijn veel unieke producten tot echte hardlopers verworden zoals;

Ernsthard AWS                      lashijshaken die tot 999 volt geïsoleerd Ernsthard Nanopower                            de kleinste en lichtste vol continue belastbare lasmachine ter wereld
Ernsthard Zilver                     het lichtende peillood onder de laspotloden
Ernsthard lasmachines           zoals de Ernsthard Outlaw 400 en 500 amp fully equiped AC/DC Tiggers
Ernsthard Second-to-None    lasdraadsnelheidsmeter , integreerbaar in de uw en60974 meetsysteem
Technicalarc Calibrator          de snelste en handigste En50504 lasmachine kalibreer meetapparaten
Esab Rebel EMP215ic           de modernste multi-functie lasmachine op 230 volt voor alle metalen
Esab Rebel EMP320ic           de werkplaatsvernieuwende multifunctie 400v-lasmachine voor alle metalen
Technicalarc Calibox              mobiele en50504 meetapparaten en En60974 inbouw voltampere-Sets
Ernsthard Tigtech                  praktijkgerichte handige low-budget wolfraamstiftslijpmachine
Ernsthard Freesschijf             ook wel lasnaadfrees genoemd voor non-ferro materialen zoals aluminium
Ernsthard  P-synchroSet        handig kleine draagbare combinatie generator set met 300 amp lasstroom
Rotabroach Commando-40    simpelweg de goedkoopste kwaliteit kernboormachine ter wereld
Ernsthard Gustmachine 800 simpelweg de goedkoopste kwaliteit lasgelijkrichter gutsmachine ter wereld
Ernsthard gevulde 1413         simpelweg de beste kwaliteit vuldraad E-70c-1413 ter wereld Ernsthard gevulde 1513         simpelweg de beste kwaliteit vuldraad E-71t-1513 ter wereld
Esab Sentinel A50                 de lichtste fijnste en meest moderne automatische lashelm op de markt
Esab Sentinel Air Papr           automatische lashelm verse luchtmotor combinatieset; uitgeroepen tot de beste

Bovengenoemde unieke producten hebben geen concurrentie omdat ze zulke bijzondere eigenschappen hebben dat ze simpelweg onvergelijkbaar zijn.

Vanotools zal in 2019 een aantal unieke bijzondere onderscheidende producten introduceren die hun weerga niet kennen. Daar mogen onze klanten op vertrouwen.

Wij wensen al onze vaste klanten en onze verwachte nieuwe klanten in 2019 een gezellig en prettig Kerstfeest en een voorspoedig gelukkig en vooral boeiend 2019