Aandrijftechniek in RoestVastStaal 23 aug 2010

Aandrijftechniek in RoestVastStaal
De eisen aan aandrijfcomponenten zijn zeer gevarieerd en elke toepassing heeft haar eigen criteria. Groneman B.V. in Hengelo levert aandrijf-technische producten in stalen uitvoering maar tevens in RoestVastStaal. Het brede assortiment van zowel aandrijfassen, veiligheidskoppelingen, planetaire tandwielkasten, lineaire aandrijvingen, hefschroefspindels, actuatoren en ook zelftappende draadbussen kan naar wens geleverd worden in corrosiebestendige uitvoering.

Voor toepassing van aandrijfcomponenten is het met name in de voedings-, farmaceutische- en verpakkingsindustrie; daar waar reiniging erg belangrijk is, van groot belang dat deze corrosiebestendig zijn. Ook daar waar agresssieve stoffen in het spel zijn, kan inzet van RVS onderdelen van belang zijn

Groneman heeft daarom over de gehele assortimentsbreedte van zowel de afdeling Aandrijf- en Besturingstechniek als Bevestigingstechniek de mogelijkheid om haar producten, naast de standaard stalen uitvoeringen, tevens te kunnen leveren in RoestVastStaal of behandeld met een corrosievrije afdeklaag.

Voor uitgebreide informatie over de roestvaststalen aandrijf-componenten neemt u contact op met Groneman B.V. Tel. 074-2551140, e-mail: besturingstechniek@groneman.nl www.groneman.nl