Armada Reinigingsmachines is verhuisd naar Lisse 12 mei 2009

Armada Reinigingsmachines is verhuisd naar Lisse

Na 12 succesvolle jaren in Ouderkerk aan de Amstel waren voor FIMAP importeur Armada Reinigingsmachines de grenzen aan de groeimogelijkheden bereikt. Iedere vierkante meter was in gebruik en de, door het succes van de FIMAP vloerreinigingsmachines, noodzakelijke uitbreiding was niet meer mogelijk.

Armada heeft vertrouwen in de toekomst, daar doet de huidige economische situatie niets aan af. Om weer ruimte voor verdere groei te scheppen is het bedrijf daarom met ingang van 27 april 2009 verhuisd naar Lisse. In het nieuwe pand heeft het nu de beschikking over een totale vloeroppervlakte van 600 m2.

De verhuizing heeft het mogelijk gemaakt om de opslag en levering van machines en onderdelen verder te optimaliseren, waardoor levering binnen 24 uur in de meeste gevallen mogelijk is. Tevens is er nu voldoende ruimte om de FIMAP te machines te tonen en te demonstreren, en om technische en commerciële trainingen voor de FIMAP dealers te organiseren.