AXIS & Stuifmeel BV introduceert web-based portable energiemeter van CIRCUTOR 28 aug 2009

AXIS & Stuifmeel BV introduceert web-based portable energiemeter van CIRCUTOR

AXIS & Stuifmeel BV introduceert onder de merknaam CIR-e3 een unieke energiemeter van het Spaanse bedrijf CIRCUTOR. Deze portable energiemeter verzamelt energiedata, die via het web op een centrale server worden opgeslagen. Zodoende is de gebruiker op ieder moment van de dag en op elke plaats in de wereld in staat de data van zijn specifieke energiemeter uit te lezen.

Welke parameters worden gelezen?
De CIR-e3 bevat een datarecorder om energiestudies uit te voeren. Het apparaat is zeer compact en bevat een tweetal aansluitingen. De eerste is voor de voedingsspanning en de te meten spanningen ( 3 f + n) en de tweede is voor de flexstroomtangen.
Na registratie bij de CIR-e3 webpagina kan men via het
CIR-e3.exe programma op de SD-kaart de recorder parametreren en vervolgens wordt na het indrukken van de startknop gestart met het analyseren/registreren van de installatie.

Hoe worden de gegevens verstuurd?
Elke CIR-e3 datarecorder bevat een algemeen gebruikte (bv voor digitale camera’s) SD kaart voor de dataopslag. De kaart wordt uit de recorder genomen en via de SD kaartingang van uw PC of laptop kunt u de gegevens direct versturen naar de centrale server. U hoeft niets anders te doen dan het kaartje in uw PC of laptop te steken en het versturen van de data vindt plaats zodra u het CIR-e3.exe programma laat draaien. U dient uiteraard wel aangesloten te zijn op het internet. Bij aankoop van de energiemeter ontvangt u een aansluitkabel, de benodigde gratis software en de gegevens om u te registreren als gebruiker.

Via uw eigen user account kunt de data bewerken en uitlezen. Alle data / kalender gegevens worden nauwkeurig geregistreerd en u kunt bv. door het analyseren van grafieken snel zien wat er gedurende de meetperiode is gebeurd voor wat betreft het energiegebruik. Simpel, snel, veilig en zeer nauwkeurig.

Voor meer informatie of een informatieve folder:
Tel: 0182-647070 of info@axis-stuifmeel.nl