AXYN MOTORENPAKKET UITGEBREID 20 jan 2014

In 2014 heeft AXIS & Stuifmeel haar pakket AXYN permanent magneet motoren uitgebreid. Nieuwste telgen in de AXYN familie zijn twee series vlakke tandwielmotorreductoren. De bouwvorm van de reductiekasten is ideaal voor toepassingen, waarbij een standaard haakse of rechte aandrijving in de weg zit. Voorbeelden hiervan zijn lopende banden, transportschroeven en aandrijfassen.

Met een vlakke tandwielkast is het mogelijk om de motor parallel onder de transportband te plaatsen. Lelijke, onveilige obstakels worden zo voorkomen.

De twee modellen leveren een maximum nominaal koppel van 20 of 27 Nm, met reductieverhoudingen van i = 47 t/m 1586. Applicatie-specifieke aanpassingen zoals speciale assen, aangepaste smering of een low-noise uitvoering, zijn uiteraard mogelijk. De PM motoren zijn leverbaar in verschillende 1 en 3~fase spanningen. Daarmee zijn de AXYN motoren zeer breed toepasbaar in compacte aandrijvingen.

Wilt u meer informatie over deze Glide Screw? Neemt u dan contact op met AXIS & Stuifmeel BV. U kunt ons bereiken op telefoonnummer +31(0)182-647070 of per e-mail: info@axis-stuifmeel.nl