BARDAHL Siliconenvet InS Food Grade 02 jun 2017

BARDAHL Siliconenvet InS Food Grade
Siliconenvet InS gecertificeerd

Bardahl Silicone Grease is een multifunctionele pasta op basis van siliconen. Inmiddels is dit siliconenvet ook InS gecertificeerd en daardoor veilig voor gebruik in de voedingsmiddelenindustrie. InS certificaat nummer 1797760 H1.

Deze ingedikte siliconenolie zorgt voor uitstekende elektrische isolatie. Het kan gebruikt worden als vulmiddel en heeft buitengewone oplossing -, glij -, smeereigenschappen. Dit siliconenvet is geschikt voor langdurige smering door zijn hoge weerstand tegen chemicaliën (inclusief zuren) ozon, zuurstof, water, olie en andere vetten. Daarbij tast het geen rubber of kunststof aan.

Doordat het nu voorzien is van InS certificaat, met registratienummer 1797760 H1, kan Bardahl siliconenvet veilig toegepast worden in de voedingsmiddelenindustrie, farmaceutische- en cosmetische industrie.

Een groot temperatuurbereik (tussen -50°C en +200°C incidenteel -70°C en +235°C) zorgt voor een breed inzetgebied.

Ref 73900 leverbaar in 100, 500 gram, 18 en 50 kg

R. Jonker

OCD Nederland BV - Maxwellstraat 41 - 3316GP Dordrecht - Tel 078-6512322 - www.bardahl.nl