Bienfait heeft nieuwe vertegenwoordiging- RASTER persen 08 sep 2009

Bienfait heeft nieuwe vertegenwoordiging- RASTER persen

Bienfait B.V. heeft zijn leveringprogramma uitgebreid met: RASTER stansmachines / snel stansautomaten

RASTER persen past precies in ons huidige pakket, naast STEINEL normdelen voor stempels, STEIDLE minimale koelsmeer systemen, SUPFINA superfinishen, TESA meetmiddelen,
en PRECISE hoogfrequentie boor- , frees- en graveerspillen.

De RASTER persen worden ander andere ingezet in de semi-conductor, ruimtevaart, bouwsector, kunststof- en witgoedindustrie. Met de Raster hoge snelheid stanstechniek haalt u bewezen constructie eigenschappen en moderne besturing en aandrijving in huis om producten van hoge kwaliteit te stansen of om te vormen. De persen hebben een capaciteit 500-6300kN.

Ook het verzorgen van complete productie lijnen inclusief haspels, richt en doorvoersystemen voor automatisch aanvoer van het staalband en afvoer van producten behoort tot de mogelijkheden.

Om de positionering en wisseling van zware stans gereedschappen bij de persen te vergemakkelijken en veiliger te maken kunt u bij Bienfait terecht voor  rol en kogellijsten, gereedschapdragers, wisselwagens en wisselpakketten.