De flexibele transport- en werktafels van Bosch 15 apr 2009

De flexibele transport- en werktafels van Bosch
De nieuwe GTA 60W Professional van Bosch

Het nieuwe mobiliteitsconcept voor stationaire machines van Bosch voor professionals:
de flexibele transport- en werktafels GTA 2500 W Professional/GTA 60 W Professional

Twee keer nuttig: transportmiddel en werktafel in één
Eenvoudig opbouwen en afbreken met maar één hendelbeweging, zonder de stationaire machine te hoeven wegnemen
Grote rubberen luchtbanden voor comfortabel transport, ook op oneffen bouwterrein

Onbeperkte flexibiliteit
Met het nieuwe mobiliteitsconcept voor stationaire machines zorgt Bosch nu voor onbeperkte flexibiliteit. Voor interieurbouwers, vloerleggers, kozijnmakers, timmerlieden en beursbouwers die werken met de blauwe stationaire machines van Bosch voor professionals, zijn er nu twee praktische partners: de transport- en werktafels GTA 2500 W Professional en GTA 60 W Professional van Bosch. Deze kunnen met slechts één hendelbeweging comfortabel worden opgebouwd en afgebroken, zonder de stationaire machine weg te nemen. Zelfs op oneffen bouwterrein is dankzij hun grote rubberen luchtbanden snel en eenvoudig transport van zware stationaire machines als kap- en verstekzagen, paneelzagen en tafelcirkelzagen mogelijk. Dat spaart tijd en kracht.

Handige montage
Bij gebruik op locatie garanderen de in hoogte verstelbare voeten solide houvast in elke werkpositie. De robuuste staalconstructie van de transport- en werktafels zorgt bovendien voor een lange levensduur bij flexibel gebruik. Nog een pluspunt is de eenvoudige hantering van het montagesysteem. Zo is de nieuwe GTA 2500 W Professional de perfecte partner voor veelzijdig gebruik van kap- en paneelzagen zoals bijvoorbeeld de GCM 12 SD Professional van Bosch. De GTA 60 W Professional is op maat gemaakt voor gebruik met de blauwe Bosch tafelcirkelzaag GTS
10 Professional.

De GTA 2500 W Professional is voor de adviesverkoopprijs van 339,95
Euro, de GTA 60 W Professional voor de adviesverkoopprijs van 229,95 Euro, beiden excl. BTW, vanaf mei 2009 bij de speciaalzaak verkrijgbaar.

De Bosch-groep is een internationaal toonaangevende technologie- en dienstenonderneming. Met motorvoertuig- en industrietechniek alsook gebruiksgoederen en gebouwentechniek haalden ca. 282 000 medewerkers in het boekjaar 2008 volgens voorlopige cijfers een omzet van ca. 45 miljard euro. De Bosch-groep omvat de Robert Bosch GmbH en haar meer dan 300 dochter- en regionale maatschappijen in meer dan 60 landen; inclusief verkooppartners is Bosch in ca. 150 landen vertegenwoordigd. Deze wereldwijde ontwikkelings- productie- en verkoopgroep is de voorwaarde voor verdere groei. Per jaar geeft Bosch meer dan 3 miljard euro uit voor onderzoek en ontwikkeling en meldt meer dan 3.000 octrooien wereldwijd aan. Met al zijn producten en diensten verhoogt Bosch de levenskwaliteit van de mensen door innovatieve en nuttige oplossingen.

De onderneming werd in 1886 als "Werkstätte für Feinmechanik und Elektrotechnik" door Robert Bosch (1861-1942) in Stuttgart opgericht. De vennootschapsrechtelijke structuur van Robert Bosch GmbH garandeert de zelfstandigheid van de Bosch-groep. Deze maakt het de onderneming mogelijk om op lange termijn te plannen en in de toekomst te investeren. De kapitaalaandelen van Robert Bosch GmbH liggen voor 92 % bij de Robert Bosch Stiftung GmbH van algemeen nut. De stemrechten liggen in meerderheid bij Robert Bosch Industrietreuhand KG; deze oefent de zakelijke vennootfunctie uit. De overige aandelen liggen bij de familie Bosch en Robert Bosch GmbH.