De VMRG-Kwaliteitseisen en Adviezen 2011 zijn uit 11 okt 2010

De VMRG-Kwaliteitseisen en Adviezen 2011 zijn uit

Sinds 1 oktober jl. is de nieuwe uitgave van de VMRG-Kwaliteitseisen en Adviezen® 2011 weer beschikbaar. Dit kwaliteitshandboek van de VMRG wordt jaarlijks vernieuwd met de meest recente eisen en adviezen voor de gevelbranche. De belangrijkste aanvullingen dit jaar betreffen de volledige integratie van de Eurocodes en tevens is (met het oog op de steeds belangrijker wordende rol die duurzaamheid speelt) een extra hoofdstuk ‘Milieuaspecten’ toegevoegd.

Het VMRG-kwaliteitshandboek heeft CE-markering voor vliesgevels, ramen en deuren uiteraard geïntegreerd. Bovendien zijn de geldende VMRG-Algemene Voorwaarden 2003 en de complete VMRG-leden - en partnerlijst erin opgenomen. Iedere bouwprofessional dient dit document in zijn bezit te hebben om op de hoogte te zijn van de actuele kwaliteitseisen van metalen gevelelementen.

Deze VMRG-Kwaliteitseisen en Adviezen 2011 worden op 1 januari 2011 geldig. Uiteraard kunt u dit document al op een eerder tijdstip van kracht verklaren, indien u dat onderling en schriftelijk overeenkomt. Dit kwaliteitsdocument vormt de basis van het VMRG-Keurmerk®. Alle VMRG-leden zijn in het bezit van dit keurmerk en leveren en produceren conform deze eisen.

De VMRG-Kwaliteitseisen en Adviezen 2011 zijn verkrijgbaar bij de VMRG voor € 43,25 per stuk en te bestellen met het bestelformulier (zie www.vmrg.nl/contact/informatie-aanvragen) of aan te vragen per telefoon 030-6053644 / e-mail info@vmrg.nl.