DJS Hekwerken introduceert ontwerpmodule mét budgetindicatie 04 jan 2011

DJS Hekwerken introduceert ontwerpmodule mét budgetindicatie
Elke toegangspoort wordt volledig in eigen beheer en op maat gemaakt.
Particulieren en bedrijven die op zoek zijn naar een mooie toegangspoort voor hun huis of pand, kunnen sinds kort zelf eenvoudig een ontwerp maken. DJS Hekwerken uit Vuren heeft de website uitgebreid met een unieke ontwerpmodule met budgetindicatie. Na het doorlopen van vijf stappen laat de module niet alleen een duidelijke tekening van de zelfontworpen poort zien, maar wordt ook automatisch een reële richtprijs afgegeven. De ontwerpmodule bevat in totaal meer dan een miljoen verschillende keuzemogelijkheden. DJS Hekwerken demonstreert de module tijdens de Bouwbeurs van 7 t/m 12 februari a.s. in de Jaarbeurs Utrecht, hal 8, standnummer B099.
Deze nieuwe applicatie is bij uitstek ook geschikt voor aannemers die in opdracht van particulieren huizen bouwen of hoveniers die een compleet tuinontwerp willen presenteren. Een toegangspoort biedt niet alleen veiligheid, maar is gelijk een fraaie omlijsting van het huis. De applicatie voert de gebruiker in vijf eenvoudige stappen door de ontwerpmodule. In eerste instantie kan een keuze gemaakt worden uit vier verschillende stijlen: modern, klassiek, tijdloos of hout. In de volgende stappen voegt de gebruiker palen, afdekplaten, sierknoppen, verlichting, een brievenbus en de soort bediening aan zijn ontwerp toe. DJS Hekwerken levert zowel handbediende poorten als volledig geautomatiseerde en geavanceerde toegangscontrolesystemen. De vijf stappen resulteren in een duidelijke ontwerptekening en een reële richtprijs.

Offerte op maat
De gebruiker kan het resultaat direct doormailen naar DJS Hekwerken. Vervolgens wordt na een persoonlijk gesprek een gedetailleerde offerte toegestuurd. Deze werkwijze bespaart alle partijen tijd en voorkomt teleurstellingen, omdat de gebruikers direct zien welke prijsconsequenties een gemaakte keuze heeft.

Snelle plaatsing
DJS Hekwerken ontwerpt, fabriceert en monteert alle hekwerken volledig in eigen beheer.
Naast het ontwerp en de techniek verzorgt het bedrijf ook de complete bouwkundige uitvoering. Alle poorten en hekwerken worden op maat gemaakt in de moderne werkplaats in Vuren, waar het bedrijf ook over een uitgebreide showroom beschikt. Omdat de poorten zowel bouwkundig als elektrisch volledig zijn voorbereid, is het mogelijk deze in één dag te plaatsen. Het bedrijf heeft met deze werkwijze de montagetijd van een inrijpoort met ruim 90% gereduceerd, waardoor de overlast voor de klant tot een minimum beperkt blijft. DJS Hekwerken werkt zowel voor particulieren als voor bedrijven, waarbij ook regelmatig wordt samengewerkt met aannemers of hoveniersbedrijven. Kijk voor de ontwerpmodule, meer informatie en inspirerende foto’s op www.djshekwerken.nl.