ELBE Heavy Duty cardanassen 17 dec 2010

ELBE Heavy Duty cardanassen
Nieuw in het ELBE programma, heavy duty cardanassen

Een uitbreiding in het zware segment is zowel voor Groneman als voor leverancier van cardanassen en -koppelingen Elbe een lang gekoesterde wens die inmiddels gerealiseerd is.

Heavy duty uitvoering
Met flensdiameters beginnend van 200 tot 435 mm is de uitbreiding van het programma van cardanassen aanzienlijk. Lengtes variëren vanaf een minimum van 535 mm tot de door u gewenste lengte en in uitschuifbare of starre versie. Daarbij komt ook nog eens dat er een 15-tal verschillende flenspatronen in het standaard pakket zijn opgenomen.
Bij de bepaling van het meest geschikte type cardanas is het belangrijk dat gegevens als toerental, koppel en de hoek bekend zijn.

Service
Op basis van de klantgegevens wordt een klant- en toepassingsspecifieke maat- en levensduurberekening gemaakt.
Daarnaast behoort reparatie of modificatie van bestaande cardanassen tot de mogelijkheden.

Productkwaliteit
Constante, stabiele kwaliteit en design, dus altijd herkenbaar. Elbe producten worden regelmatig in het veld getest en zijn altijd “made in Germany”. Dit geeft de klant de zekerheid van grote bedrijfszekerheid en een lange levensduur. Elbe belooft dan ook een kwaliteitsproduct, een goede service en een snelle levering

Voor meer informatie neemt u contact op met Groneman B.V. in Hengelo, telefoon 074-2551140, aandrijftechniek@groneman.nl, www.groneman.nl