Ernsthard MP-200-IQ 14 nov 2019

Ernsthard MP-200-IQ

ERNSTHARD MP-200-IQ

De maker van Ernsthard apparatuur is een serieuze en betrokken Europese fabrikant van lasmachines die al meer dan 70 jaar uitsluitend topkwaliteit lasapparaten bouwt. Vanwege het feit dat de lasmachinekwaliteit op een uitzonderlijk hoog niveau ligt, wordt Ernsthard met name veel gebruikt in de professionele lasindustrie en bij hoog gekwalificeerde lasbedrijven en is het merk Ernsthard bij de kleinere lasondernemingen, de ZZP lasondernemer, hoogwaardige lasliefhebber en superieure lashobbyist minder bekend.

Omdat veel internationaal laswerk naar bedrijven buiten Europa gaat vanwege lagere loonkosten, heeft Ernsthard besloten een kleine machine lasreeks uit te brengen die geheel is gebaseerd op de behoeftes van ZZP’er, kleine lasbedrijven en de ernstig serieuze lasklusser.

De eerste echte Ernsthard lasmachine voor deze doelgroep is de

Ernsthard MP-200-IQ voor gebruik op het lichtnet dus gewoon het huis-tuin-en-keuken stopcontact van thuis.

De Ernsthard MP-200-IQ is een lichtgewicht van slechts 19,6 kg en heeft een mooi handig klein formaat ( 27 x 38cm) maar is een echte lasalleskunner.

De Ernsthard MP-200-IQ kan mig , mag of co2-lassen maar ook Tiglassen en natuurlijk elektrodenlassen. Echte multifunctionele lasscherpzinnigheid ten top. Multi Process

De Ernsthard MP-200-IQ beschikt over een energiezuinige inverterstroombron en een geniale regelbare elektronische smoorspoel voor zorgvuldige aanpassing van de lasnaad breedte, lasnaaddiepte, lasboog breedte en lasneersmelthoeveelheid.

De Ernsthard MP-200-IQ beschikt uiteraard over upslope, regelbare downslope, regelbare burnback, draadsnelheid-upslope, regelbare Gas postflow, regelbare hotstart, Arcforce, 2-takt / 4-takt functie, Lifttig met up- en down functie, regelbare electronische inductieweerstand ( smoorspoel) voor regeling van inbranding en vullingsbreedte, regelbare lasparameter holdfunctie conform En-60974-14 ; kortom van alle lasgemakken voorzien.

De Ernsthard MP-200-IQ is uitgevoerd met een geweldig digitaal ControleBoard hetgeen uiterst eenvoudig kan worden bediend met slechts een paar knoppen om alles in te

te stellen en beschikt over maar liefst 29 vrij indeelbare lasgeheugenplaatsen zodat je telkens weer simpel je eigen lasparameters kunt kiezen waarbij jij je geweldig voelt.

De Ernsthard MP-200-IQ heeft een migtoorts en een tigtoorts die beide op dezelfde toortsaansluiting kunnen worden aangesloten en heeft dus zowel bij het Mig- als Tiglassen gasklep geregelde gastoevoer waardoor bij het Tiglassen ook de Up- en Downregeling mogelijk is.

De Ernsthard MP-200-IQ is standaard uitgevoerd met een Full Metal Jacket pakket ofwel FMJ package bestaande uit een originele ESAB Migtoorts Mxl-201-4meter en Tigtoorts TxA-150-4meter, één universele MigTig toortsaansluiting, automatische lashelm, rol à 5 kg Esab Autrod-1251 0,8 mm staallasdraad, Babybell gascilinder 85/15 voor mig staal incl.vulling en elektrodenlaskabelset.

Lichtgewicht, klein, eenvoudig en handig in gebruik, energiezuinig, intelligent geheugen, Europes degelijk gemaakt, van alle functies voorzien en uitmuntende lasresultaten;

De Ernsthard MP-200-IQ ; Gewoon Geweldig Europees.

Opmerkelijk; Na intensief de Ernsthard MP-200-IQ te hebben getest, besloot, als een van de eersten, een groot internationaal metaalbewerkingbedrijf 45 stuks Ernsthard MP-200-IQ’s aan te schaffen om professioneel in te zetten vanwege de uitzonderlijke mobiliteitvergroting van de bankwerkers en lassers, de Europese kwaliteit en de zeer uitgebreide inzetmogelijkheden.

Geweldig Europese kwaliteit en Europese klasse.

Ernsthard MP-200-IQ handig in de gewone service-auto

Ernsthard MP-200-IQ snel eenvoudig opgeborgen in de werkplaats-kast

Ernsthard MP-200-IQ overal handig draagbaar mee genomen

Ernsthard MP-200-IQ handig overal in de een (grote) werkplaats te gebruiken om te hechten