Groneman: ZIMM montagevoorschriften voor de Z-Serie 27 apr 2009

Groneman: ZIMM montagevoorschriften voor de Z-Serie
Overzichtelijke montage- en onderhoudsvoorschriften
ZIMM heeft na het uitkomen van de nieuwe generatie Z-hefschroefspindels en de bijbehorende constructeurscatalogus nu ook de montage- en onderhoudsvoorschriften aangepast. Deze zijn opnieuw in een overzichtelijke “ Z Serie” brochure uitgebracht. U kunt deze gratis opvragen bij Groneman B.V. in Hengelo, leverancier van het Zimm hefschroefspindelsysteem.

Een logisch vervolg op de eerder uitgebrachte constructeurscatalogus en een update van de bestaande montagevoorschriften van de al langer bekende MSZ-serie. De overzichtelijke brochure met montage- , bedrijfs- en onderhoudsvoorschriften voor hefschroefspindels van de nieuwe Z-serie. Hiermee benadrukt Zimm nog eens het belang van een goede montage.

In 5 talen wordt stap voor stap uiteengezet hoe vanaf het moment van binnenkomst, de installatie van het hefschroefsysteem gerealiseerd wordt.
De catalogus is zo opgebouwd dat de constructeur snel zijn weg vindt in de verschillende handelingen die voor installatie belangrijk zijn; zoals
uitlijning, bevestiging, geleiding en smering.

De nieuwe onderhoudsbrochure Z-Serie wordt op aanvraag gratis toegestuurd.
Voor meer informatie neemt u contact op met Groneman B.V. in Hengelo, telefoon 074-2551130, aandrijftechniek@groneman.nl, www.groneman.nl