Heeft u de juiste ENSAT draadbus voor uw toepassing? 01 sep 2009

Heeft u de juiste ENSAT draadbus voor uw toepassing?
Ensat zelfsnijdende inserts in uw materiaal

ENSAT zelfsnijdende inserts geven een stevige, hoogbelastbare en slijtvaste schroefdraadverbinding in uw materiaal. Maar heeft u voor uw specifieke toepassing het meest geschikte type gekozen? Om een optimaal rendement te realiseren is er nu de mogelijkheid om uw toepassing te laten testen. Het TestCenter van Kerb Konus helpt u kosteloos de juiste keuze te maken. Informatie over ENSAT inserts en testmogelijkheden zijn te verkrijgen bij Groneman B.V. in Hengelo.

Ensat zelfsnijdende draadbussen hebben een binnen- en buitenschroefdraad. Daardoor kunnen deze, na een gat te hebben voorgeboord, direct in het materiaal gedraaid worden. Het resultaat is een stevige, hoogbelastbare verbinding, die bovendien erg slijtvast is. Meerdere keren in- en uitdraaien van de bout is dus geen enkel probleem.

Kosteloos advies
Het TestCenter helpt u kosteloos de juiste keuze te maken voor een optimale verbinding. De mechanische waarden in een voor de klant specifieke testopstelling maken het mogelijk een op uw product toegespitst advies te geven. Dit resulteert niet alleen in een besparing op materiaal- en productiekosten maar ook in de oplossing bij eventuele probleemgevallen.

Voor uitgebreide informatie over het TestCenter neemt u contact op met Groneman B.V., telefoon 074-2551170, e-mail: verbindingstechniek@groneman.nl, www.groneman.nl