Jarenlange ervaring op hydrauliekmarkt krijgt nieuwe naam 07 jan 2014

Jarenlange ervaring op hydrauliekmarkt krijgt nieuwe naam
Fluiconnecto is de nieuwe naam van HEBU

HEBU B.V. krijgt vanaf 1 januari 2014 een nieuwe naam. Het bedrijf met bijna 75 jaar ervaring verandert zijn naam naar Manuli Fluiconnecto B.V.

In 2008 werd HEBU overgenomen door MRI, een industriële onderneming, die inmiddels bijna 80 jaar bestaat. HEBU werd onderdeel van het MRI-distributiekanaal met de naam Fluiconnecto. Het internationale hoofdkantoor werd gevestigd in de havenstad Rotterdam, in het World Trade Center.

1 naam
De namen HEBU en Fluiconnecto werden in de afgelopen jaren beiden gebruikt. Vanaf januari is sprake van één naam: Fluiconnecto. Hans Kromeich, Algemeen directeur Europa, vertelt: "Op een zeker moment is het essentieel om eenduidig de internationale bedrijfsnaam uit te dragen, zodat het voor onze klanten en de markt helderheid geeft".

Mondiaal lokaal netwerk
Fluiconnecto is een internationale serviceorganisatie met de focus op (hydrauliek-) slangen en koppelingen, zowel voor levering van componenten, slangassemblages, service op locatie door middel van mobiele trucks en het overdragen van kennis van producten en toepassingen. Fluiconnecto levert aan alle marktsegmenten, zowel mondiaal als lokaal.

Manuli Fluiconnecto B.V.
Van der Giessenweg 9