Legrand pakt uit met Aanpakkuh! 07 sep 2010

Legrand pakt uit met Aanpakkuh!
De Aanpakkuh-campagne van Legrand biedt de elektrotechnische installateur 10% korting op verschillende actieproducten

Begin september heeft Legrand Nederland de aftrap gegeven voor de Aanpakkuh-campagne. Ruim 800 kleinere en/of lokale elektrotechnische installatiebedrijven ontvangen in dit kader een doos met diverse Legrand actieproducten. De installateur kan hierdoor ter plekke het installatiegemak van deze nieuwe producten ervaren. Tegelijkertijd ontvangt hij bij bestelling van de actieproducten 10% inkoopvoordeel. De campagne loopt tot eind november 2010 en wordt ondersteund door de actiewebsite www.wetenwatwerkt.nl/aanpakkuh

De actieproducten uit de doos bestaan uit een kunststof wandgoot, een Mosaic 2V wandcontactdoos en een LCS2 dataconnector. Installateurs kunnen zo zelf ervaren dat deze producten zich onderscheiden in kwaliteit, zekerheid, veiligheid, esthetiek en installatiegemak. Alle producten en onderdelen sluiten slim op elkaar aan en zijn met minimale handelingen te monteren. Dit levert de installateur tijdwinst op en resulteert daardoor in een kostenbesparing. Installateurs kunnen tijdens de actieperiode extra voordelig kennismaken met het Legrand Cabling System2, de Legrand wandgoten en energiezuilen en het Mosaic schakelmateriaal. Aanschaf levert naast 10% inkoopvoordeel ook een voorgerekende tijdsbesparing op van 5%.

Eenvoudig bestellen
Legrand werkt in de Aanpakkuh-campagne samen met verschillende elektrotechnische groothandels, waaronder Technische Unie, Elektrokern Schuurman, Rexel, Oosterberg, Conelgro en Hagemeyer. Installateurs kunnen via de webshop van deze groothandels heel eenvoudig de actieproducten bestellen. Op www.wetenwatwerkt.nl/aanpakkuh vindt de installateur een overzicht van de actieproducten.

Legrand Nederland
Legrand Nederland B.V. in Boxtel is onderdeel van de wereldwijd opererende Legrand Group. Met een omzet van bijna 4 miljard euro en vestigingen in meer dan 60 landen behoort Legrand tot één de wereldmarktleiders op het gebied van laagspanningsinstallaties en datanetwerken. In Nederland bedient Legrand de markt van de woning- en utiliteitsbouw, machine- en paneelbouwers en industrie. Of het nu gaat om schakel- en verdeelinrichtingen, railkokersystemen, datanetwerken, kabeldraagsystemen, deurcommunicatie of schakelmateriaal: de systemen van Legrand zijn optimaal op elkaar afgestemd en kunnen daardoor eenvoudig, veilig en snel worden gemonteerd.