LinMot INOX motor met gentegreerde servocontroller IP69K 17 dec 2010

LinMot INOX motor met gentegreerde servocontroller IP69K
Daar waar hyginische omstandigheden vereist worden

LinMot heeft haar serie roestvaststalen lineaire servomotoren uitgebreid. Speciaal voor toepassingen met hoge eisen aan hygiëne en beperkte inbouwmogelijkheden in met name de farmaceutische- en levensmiddelenindustrie is er nu deze compacte versie met geïntegreerde servocontroller. LinMot producten zijn verkrijgbaar bij Groneman B.V. in Hengelo.

Bij de volledig gelaste roestvaststalen behuizing zijn geen afdichtingen nodig. Hiermee wordt de extreem hoge beschermingsgraad van IP69K bereikt, zowel bij de behuizing als bij de speciaal ontwikkelde stekkers.

Om bij temperatuurwisselingen het ontstaan van condenswater in de motor te voorkomen, is de binnenkant van de behuizing volledig opgevuld.
De gladde behuizing is met name geschikt voor toepassing in een vochtige of vuile omgeving, omdat hiermee de hygiënische omstandigheden optimaal gewaarborgd zijn. Bovendien geeft de slanke bouwvorm de mogelijkheid tot inbouw in minimale ruimten. De besturing geschiedt over veldbussen of Industrial Ethernet.

Overal waar pneumatiek voor een dynamische of flexibele meervoudige positionering niet meer toereikend is, biedt LinMot de oplossing.

Voor uitgebreide informatie over het programma van lineaire servomotoren van LinMot neemt u contact op met Groneman B.V. Tel. 074-2551140, e-mail: besturingstechniek@groneman.nl www.groneman.nl