LinMot lineaire 3-fasen servomotor serie P10-70 04 jan 2013

LinMot  lineaire 3-fasen servomotor serie P10-70
Uitbreiding met de serie P10-70 krachtige en grotere motoren

LinMot breidt met de serie P10-70 lineaire motoren het assortiment van de lineaire direct-aandrijving uit met grotere, krachtigere en zeer dynamische aandrijvingen voor 3x400VAC. Piekkrachten tot 2.500N, snelheden tot 5 m/s en versnellingen tot meer dan 100g maken zeer korte positioneertijden mogelijk bij grotere lasten.
LinMot producten zijn verkrijgbaar bij Groneman B.V. in Hengelo.

Vijf verschillende groottes met piekkrachten van 500N tot 2.500N kunnen een brede range van high power toepassingen met zware lasten bedienen. Met slaglengtes tot maar liefst 1770 mm die over het gehele bereik vrij positioneerbaar zijn.

Grotere motoren, met hogere prestaties en een meer dan 3-voudige piekkracht ten opzichte van de nominaalkracht, stellen hogere eisen aan de servodrives. Daarom heeft LinMot voor deze nieuwe motoren een volledig nieuwe drive ontwikkeld. De motoren worden aangestuurd door de serie E1400 servodrives uit te rusten met veldbus en/of industrial ethernet interfaces.
De E1400 drives worden rechtstreeks aangesloten op het  3x340…480 VAC net.