Magneetventielen kopen bij ADL Appendages in Doetinchem! 19 jun 2009

Magneetventielen kopen bij ADL Appendages in Doetinchem!

Profiteer van 20 jaar ervaring

ADL staat niet alleen voor gastvrijheid, maar biedt ook kwaliteit en service. ‘Van klein naar groot’, zo kenschetst directeur Henk Langwerden zijn bedrijf aan de Voltastraat 94a in Doetinchem. ‘Ik ben twaalf jaar geleden begonnen vanuit huis in Velswijk’, aldus de eigenaar. Hij vervolgt: ‘In het voorjaar van 2008 ben ik verhuisd naar onze huidige locatie op het industrieterrein De Huet. Een schitterend pand met een mooie ontvangstruimte en een overzichtelijk magazijn’.
Daarnaast een goed uitgeruste werkplaats om kleine aanpassingen aan onze producten te kunnen realiseren om onze klanten zo snel mogelijk te kunnen helpen.
Henk Langwerden zijn vrouw Gerrie en collega Bram van den Berge werken er elke dag hard aan om de klanten zo optimaal mogelijk van dienst te zijn. Het complete programma van ADL bestaat uit drukschakelaars (alleen vertegenwoordiging Nederland),magneetventielen, pneumatisch en elektrisch bediende kogelkranen en dan niet alleen in 230 VAC, maar dan in alle denkbare spanningen zowel AC en DC, aldus de sympathieke Achterhoeker. Onze ventielen zijn leverbaar in direct gestuurd met een doorlaat van 4,5 mm voor een zeer goede prijs, daarnaast indirect van 3/8” tot en met 2” en dit alles uit voorraad leverbaar. Niets voor niets luidt zijn slogan:
Magneetventiel kopen? Jazeker, bij ADL Appendages in Doetinchem.
Voor meer informatie zie ook de web-site www.adl.nu.