Makita trakteert! 17 mrt 2009

Makita trakteert!
Makita 35 jaar actieboekje

Makita uit Son is 35 jaar actief op de Nederlandse markt en viert daarom haar verjaardag. Het bedrijf wil tijdens deze gebeurtenis de dealers en professionals mee laten profiteren. Dat doet Makita door hen 35 dagen lang, van 1 april tot en met 5 mei 2009, te trakteren op verschillende kortingen en acties waarin het getal 35 centraal staat.

De professional kan in de actieperiode een diversiteit aan acties verwachten. Deze zijn te vinden op de feestelijke actiewebsite van Makita www.makita.nl/35 en in het speciale actieboekje dat via de dealers verkrijgbaar is. De aanbiedingen variëren van 35% korting op diverse producten, inruilkortingen, 35 euro-acties en speciale jubileumsets van 350 euro. Drie aanbiedingen heeft Makita extra aantrekkelijk gemaakt en deze zijn geldig gedurende één week. Alle informatie staat in het actieboekje.

Over Makita
Makita bestaat sinds 1915 en ontwikkelt en produceert in tien fabrieken in alle werelddelen gereedschap voor professionals en semi-professionals. Met meer dan 10.000 werknemers wereldwijd is het een van ´s werelds grootste producenten van professioneel elektrisch gereedschap. 35 jaar geleden kwam Makita naar Nederland. Zowel toen, nu, als in de toekomst blijft Makita gereedschap ontwikkelen waarmee de gebruiker gezonder, gemakkelijker en productiever kan werken. Makita innoveert continu en dat resulteert in elektrisch gereedschap van hoge kwaliteit; een lange levensduur, hoogwaardige afwerking, gebruiksvriendelijkheid, prestaties van de machine en ingebouwde veiligheid, zijn de belangrijkste kenmerken van Makita gereedschap.