Mauriks introduceert revolutionair beheersysteem ‘Opera’. 28 okt 2009

Mauriks introduceert revolutionair beheersysteem ‘Opera’.
Beheer op afstand d.m.v. PDA
Gebruikers en installateurs spreken van een ‘verslavend goed product’.

Nice Opera systeem, hét geavanceerde beheersysteem voor het aansturen en beheren van geautomatiseerde poorten, garage- en industriedeuren, slagboominstallaties, rolluiken, zonweringen, jaloezieën, irrigatie- en verlichtingssystemen zowel ter plaatse als online.
Mauriks introduceert binnen haar branche het enige systeem ter wereld dat het mogelijk maakt om op afstand installaties te programmeren, te besturen en te controleren. Een productlijn welke uitstekend aansluit op de bedrijfsfilosofie waar Mauriks voor staat, ‘Personal Design and Technology’.

Een ‘verslavend goed product’, waarbij fors op tijd en kosten wordt bespaard zowel tijdens installatie als beheer.
Met de producten binnen de ‘Nice Opera’-lijn is het snel en eenvoudig voor installateurs en gebruikers geautomatiseerde systemen voor gebouwen en terreinen met elkaar te integreren en via één besturingsysteem te installeren en te beheren.
Geen specifieke procedure voor elk product; één enkele programmeermodus met intuïtieve menu’s, zonder dat men de instructies hoeft te raadplegen. Verder maakt het systeem het mogelijk om met de T4 module een netwerk van inrichtingen te creëren.

Dankzij de Bluetooth en GSM module kan men op afstand werken.
Dit alles kan eenvoudig ter plaatse door toepassing van de multifunctionele besturingseenheid O-View of dankzij de Bluetooth of GSM module op afstand, waarbij ook storingen gediagnosticeerd kunnen worden en/of de automatisering te bewaken. Dure controles ter plaatse worden hierdoor vermeden. Een win situatie voor alle betrokkenen.

Gemak, luxe en vrijheid voor een veilige omgeving.
De toegangstechniek van Mauriks sluit naadloos aan op het ontwerp en de inrichting van particuliere woningen, bedrijfspanden en terreinen. Mauriks voorziet als geen ander in “state of the art” toegangscontrole- en beveiligingssystemen voor poorten en terreinen.

Mauriks heeft haar showroom in 's-Hertogenbosch uitgebreid met de nieuwste technische innovaties en biedt de mogelijkheid aan geïnteresseerden om hiermee vrijblijvend en aantrekkelijk geprijsd kennis te maken. Zien is doen geloven, een bezoek is het zeker waard! Kijk voor meer informatie op www.mauriksgroup.com.