Multipond Benelux Organisatie 02 jul 2009

Multipond Benelux Organisatie
Multipond Kantoor, Magazijn en Revisie Centre te Eindhoven

Snel, nauwkeurig en betrouwbaar

Wanneer u in een supermarkt verpakte producten koopt, is de kans groot dat ze werden afgewogen met apparatuur van Multipond. Verkoop Directeur Frank Caris: “Multipond maakt machines die in zeer hoog tempo voedingsmiddelen wegen, mixen en tellen. Praktisch geen enkele weegautomaat is hetzelfde vanwege de enorme diversiteit in de foodindustrie.” De machines zijn voor de verschillende producten aangepast of ontworpen.

De Multipond Group beschikt over 200 mensen met landenorganisaties in de Benelux, Duitsland, Frankrijk, Engeland en der Verenigde Staten.
De zelfstandige B.V. in de Benelux, met 14 medewerkers, beschikt over veel knowhow van productieprocessen in het algemeen en de foodsector in het bijzonder. De heer Caris: “Onze machines maken deel uit van een productiestraat waarbij nauwkeurigheid en snelheid uitermate belangrijk zijn. Ook de betrouwbaarheid speelt daarbij een grote rol.

De kwaliteit van ontwerp en materiaal van Multipond weegapparatuur en een efficiënte onderhoudsdienst maakt het mogelijk dat er 24 uur per dag en zeven dagen per week gewogen kan worden. De oplossingen die Multipond biedt aan de verpakkingsindustrie worden geheel toegesneden op de wensen van de klant. Ieder product heeft zijn specifieke kenmerken.

De Atoma- Multipond organisatie bestaat al 60 jaar. In eerste instantie werd alleen lineaire weegtechniek geleverd. De combinatie dosering- en weegmachines van Multipond worden sinds 1987 in de Benelux op de markt gebracht, vanaf 2001 vanuit het nieuwe kantoor in Eindhoven. De productenreeks van industriële doseer- en afweegmachines werd daarna gestadig uitgebreid. Multipond bewijst zich als sterke partner telkens weer in de productielijnen met honderden wegingen per minuut in proporties tot op de een honderdste gram nauwkeurig.