Nemaco Bouwmachines bouwt aan de toekomst 07 mei 2009

Nemaco Bouwmachines bouwt aan de toekomst

Ondanks de tegenvallende berichten in de media over de economische problemen welke de wereld in zijn greep houden blijft Nemaco Bouwmachines uit Nijverdal positief. In december 2008 is Nemaco gestart met de verbouwing van het bedrijfspand van de hoofdvestiging aan de Van den bergsweg in Nijverdal.

In december vorig jaar is er gestart met de sloop van de voorgevel en de showroom van Nemaco. De voorgevel en de showroom zijn toe aan facelift. Er zal een extra verdieping geplaatst worden en de showroom zal meer oppervlakten gaan bestrijken. Dit bracht natuurlijk aardig wat organisatorische problemen met zich mee. Het herplaatsen van de medewerkers en de bediening van de klanten welke dagelijks hun producten komen halen. Aan de linkerzijde van het pand zijn daarom enkele units geplaatst waar de receptie en het complete verkoopteam hergeplaatst zijn. Het voormalige verkoopkantoor wordt nu gebruikt als showroom waar de klanten hun producten kunnen aanschaffen.

Op dit moment wordt er flink gebouwd aan de nieuwe voorgevel welke al aardige vormen begint aan te nemen. De extra verdieping is reeds gerealiseerd en er kan begonnen worden met de uitbreiding van de showroom. Alle producten uit het assortiment zullen een eigen plaats in de showroom gaan krijgen. Producten voor de bouwsector en de gww-sector zullen apart gepresteerd gaan worden.

Ondanks de negatieve voorspellingen blijft Nemaco vertrouwen houden en zal er geïnvesteerd worden in de toekomst. Medio juni zal de verbouwing gereed zijn. Met de nieuwe showroom zal Nemaco de klanten nog beter van dienst kunnen zijn. Uiteraard is iedereen van harte welkom om na de bouwvakantie een kijkje te komen nemen in de vernieuwde showroom.