Nieuw! Masterclass Veiligheidsgedrag in de Pilz Academy 08 aug 2013

Nieuw!  Masterclass Veiligheidsgedrag in de Pilz Academy
Hogere kwaliteit en productiviteit van personeel bereiken met de Masterclass Veiligheidsgedrag van Pilz

Vianen, 8 augustus 2013 – Na de masterclass Machineveiligheid heeft Pilz haar opleidingsaanbod uitgebreid met de masterclass Veiligheidsgedrag. Tijdens deze 4-daagse training komen alle oorzakelijke aspecten rondom het menselijk gedrag aan bod. Waarom doen mensen de dingen die zij doen is de kernvraag die tijdens de cursus wordt behandeld. De masterclass Veiligheidsgedrag wordt gehouden op 18, 19 en 25 september en 2 oktober a.s.

Pilz heeft de masterclass Veiligheidsgedrag ontwikkeld in samenwerking met onderzoeksbureau Nolost Capital. De training is bedoeld voor iedereen die te maken heeft met personeelsbegeleiding, -sturing of –werving. HSE-managers en medewerkers, MT-leden, directieleden, secretaresses en veiligheidskundigen zijn dan ook de voornaamste doelgroepen van de masterclass.
Het verbeteren van de kwaliteit van personeel en het verhogen van de productiviteit zijn vaardigheden die men leert tijdens de vier trainingen. Daarnaast zijn de trainingen vooral gericht op de aspecten: gedrag, motivatie, praktijk, meten en observeren van gedrag en netwerken.

De trainingsdagen kennen verschillende aanvangstijden, maar worden allemaal afgesloten met een hapje en een drankje en de mogelijkheid tot netwerken. Pilz biedt de 4-daagse masterclass Veiligheidsgedrag nu aan met een speciaal introductieaanbod van €1.500,-. Normaal kost de masterclass € 3.000,- p.p. Daarnaast ontvangen cursisten die zich voor 31 augustus 2013 aanmelden een gratis HD GoPro Actiecamera t.w.v. € 235,-.

De masterclass vindt plaats in het trainingscentrum van Pilz in Vianen op 18 en 19 september, 25 september en 2 oktober aanstaande. Meer informatie over de masterclass Veiligheidsgedrag is te vinden op http://opleidingen.pilz.nl/Masterclassveiligheidsgedrag.