Nieuwe lijn trilmotoren bij AXIS & Stuifmeel 02 feb 2015

Nieuwe lijn trilmotoren bij AXIS & Stuifmeel

Sinds 1978 maken trilmotoren deel uit van het leveringspakket van AXIS & Stuifmeel.

In die 37 jaar hebben wij een grote expertise opgebouwd op het gebied van triltechniek en bijgedragen aan vele “triloplossingen”. Daarbij was, en is, het uitgangspunt: het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten, tegen een aantrekkelijke prijs.

Het huidige economische klimaat vraagt veel van onze branche. Het is onze taak met de markt mee te bewegen en ons continu af te vragen of onze producten nog aan de eisen en wensen van de markt voldoen. Uit gedegen marktonderzoek is naar voren gekomen, dat onze klanten meer van ons trilmotorenaanbod verwachten op het gebied van:

• prijs;
  • diversiteit van het assortiment;
  • uitwisselbaarheid.

Om aan deze vragen tegemoet te komen, zijn wij op zoek gegaan naar een nieuwe lijn trilmotoren, zonder concessies te doen op het gebied van specificaties, kwaliteit en prestaties. Wij zijn verheugd u mede te kunnen delen, dat wij een passend antwoord hebben gevonden.

De trilmotoren van Oli vinden reeds sinds 1961 hun weg naar applicaties wereldwijd. Deze leverancier ontwikkelt en fabriceert een grote diversiteit aan trilmotoren, die onder andere worden toegepast in de wegenbouw, mijnbouw, voedingsmiddelenindustrie, landbouw, olie- en gasindustrie, waterzuivering, chemische industrie etc.

Mocht zelfs dit, omvangrijke, pakket niet de juiste oplossing voor uw systeem bieden, dan stellen wij deze voor u samen uit ons complementaire, AxiPro pakket. De AxiPro trilmotoren genereren trilkrachten van 6 t/m 13.500 kgf.

Dit vernieuwde pakket biedt u de volgende voordelen:

• trilmotoren van uitmuntende kwaliteit;
  • zeer scherpe prijsstelling;
  • breed assortiment;
  • in 95% van de gevallen 1 op 1 uitwisselbaar met motoren van ander merken;
  • de trilmotoren van Oli zijn standaard ATEX ExII3D gecertificeerd (maximum oppervlaktetemperatuur= 85°C (185°F), geschikt voor zone 22);
  • korte levertijden.

Wilt u aanvullende informatie of heeft u een andere vraag, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen. U kunt ons bereiken op telefoonnummer +31 (0) 182-647070.