Nieuwe managing director KUK Wijdeven 09 jan 2019

Nieuwe managing director KUK Wijdeven

Per 1 januari 2019 is René van den Heuvel aangesteld als managing director van KUK Wijdeven. De 49-jarige Van den Heuvel is reeds 22 jaar in diverse functies werkzaam geweest binnen Wijdeven in Oirschot. Hij krijgt nu de verantwoording van het Zwitserse management voor uitvoering van de strategische koers van het bedrijf. Insourcing van engineering en de gerobotiseerde productie van spoelen en transformatoren speelt hierin een belangrijke rol.

De nieuw aangestelde site manager Ronald Sjabbens (50) zal hieraan operationeel leidinggeven op de productielocatie in Ter Apel.

Meer informatie is te lezen op de vernieuwde website van Wijdeven (www.wijdeven.com).

Over Wijdeven:
KUK Wijdeven ontwikkelt en produceert sinds decennia klantspecifieke transformatoren, spoelen en elektromagnetische componenten ten behoeve van de hightech industrie. Wijdeven maakt sinds juni 2018 deel uit van de Zwitserse branchegenoot KUK Electronic AG en is met 550 medewerkers wereldwijd toonaangevend op het gebied van precisiewikkelen.

Meer informatie is opvraagbaar bij: Ankie Verstegen, tel 0499-320142, ankie.verstegen@wijdeven.com