Pilz organiseert gratis seminar over veiligheids PLC’s 17 dec 2013

Pilz organiseert gratis seminar over veiligheids PLC’s
Het automatiseringssysteem voor standaard en veilige functietaken (PSS 4000)

Vianen, 17 december 2014 – Op 21 januari 2014 organiseert Pilz een seminar over veiligheids PLC en automatiseringssysteem PSS 4000. Net als de andere productgeoriënteerde  evenementen die Pilz regelmatig organiseert (Veiligheidsrelais Event PNOZmulti), verwacht Pilz dat ook deze kennissessie weer een succes zal worden.

Het automatiseringssysteem PSS 4000 staat voor een optimaal samenspel van hardware- en softwarecomponenten, netwerkapparaten en het realtime-ethernet. Het systeem wordt gekenmerkt door de meest uiteenlopende functies en combinatiemogelijkheden, die het van de klassieke automatisering onderscheiden. In talrijke toepassingen in verschillende branches heeft het zijn waarde al bewezen. Het is een veiligheids PLC volgens een nieuw uitgangspunt!

Het seminar vindt plaats op 21 januari 2014 van 12.30 uur – 17.00 uur bij Pilz Nederland in Vianen. Deelname is geheel gratis en voor lunch wordt uiteraard gezorgd. De middag bestaat uit een aantal lezingen en workshops. Hierbij worden onder andere draadloze netwerken behandeld en gevalideerd programmeren van safety PLC’s volgens het V-model. Daarnaast wordt een praktijkvoorbeeld behandeld door een gastspreker van Hauzer Techno Coating B.V.

Wilt u dit evenement ook bijwonen? Er zijn nog een aantal plaatsen beschikbaar! Kijk voor meer informatie op bestellen.pilz.nl/pss4000. Op deze pagina kunt u zich tevens aanmelden voor het seminar.