Polychromal is al ruim 40 jaar producent 23 feb 2010

Polychromal is al ruim 40 jaar producent

Polychromal is al ruim 40 jaar producent van vrijwel ieder denkbaar type bedieningspaneel, frontplaat, typeplaat etc. Onze producten worden toegepast in een eindeloze reeks apparatuur en machines.

Om nog flexibeler met de wensen van onze klanten om te kunnen gaan hebben wij de afgelopen jaren geïnvesteerd in het verbeteren van een groot aantal productiemethoden en dan in het bijzonder het drukken in geanodiseerd aluminium. Deze missie is zeer succesvol gebleken, wij zijn er namelijk in geslaagd om een compleet systeem te ontwikkelen waarmee geanodiseerd aluminium digitaal gedrukt kan worden met uitzonderlijk hoge resoluties. Dit systeem is sinds kort in gebruik en de resultaten zijn verbluffend. De mogelijkheden van dit revolutionaire systeem zijn oneindig. In combinatie met ons moderne nagenoeg geheel geautomatiseerde machinepark zijn toepassingen die voorheen ondenkbaar waren plotseling binnen handbereik gekomen. Hoge opstartkosten, grafische beperkingen, lange levertijden allemaal zaken waarmee we in een keer afgerekend hebben. Om aan de verwachte behoefte te kunnen voldoen denken we met 3 operationele printers en 6 CNC-freesmachines voorlopig voldoende capaciteit te hebben.

Op onze stand tijdens de Esef 2010 zullen we de door ons ontwikkelde DS-Aluprinter demonstreren en natuurlijk zal er assortiment praktische toepassingen tentoongesteld worden.